Lenni on viikon ollu mun mukana Raahessa joten agilityn treenauksesta on ollut taukoa muutama päivä :) Eilen suunnattiin Tupokseen ja alkuun herralla olikin kova ylivire päällä ja meinas mennä spanielisekoiluksi. Kun en tarpeeksi kovasti pitänyt hallussa, oli Lennillä ratapiirros omassa päässään ja mun seisoessa paikallaan L meni oman radan putki-A-putki-A. Hän siis kiersi ympyrää pari kertaa. Intoa ei ainakaan puuttunut ;) Kerran kävi mun käteenkin kiinni hampaillaan kun purukalusto meni vähän ohi lelusta...

Kellotettiin myös aikoja eilen ja mun ohjaaminen loppu siihen. Näitä on hyvä treenata, matkii aika hyvin kisatilannetta. Takaa kierrossa oli eilen vaikeuksia, mun tarvi hirveen tarkasti ne ohjata. Tavallisesti vähempikin on riittänyt samoissa tilanteissa. Keinu meni rauhallisesti mutta sujuvasti, tehtiin yhteensä kolme kertaa. A:n kontaktit oli ihan kivat vaikka kovasta vauhdista väliin tultiin A:lle. Pujottelua kellotettiin kahteen kertaan, ensin aika oli 3.6s ja toinen 3.5s. Lennin pujotteluun olin tyytyväinen. Asennetreenit oli kyllä kerrassaan, hyvät treenit siis!